|
Pardavimų įgūdžių
Pardavimų įgūdžius tobulinantys mokymai
Pardavimas – tai procesas, kurio metu pateikiame geriausią sprendimą už sutartą kainą. Tai atrodo taip aišku, tačiau tik iš pažiūros. Iš tikrųjų, pardavimo procesas yra sudėtingas skirtingų veiksnių voratinklis.
2.1.2.1. Racionalių pardavimo schemų sudarymas /mokymai jau įvyko/
Siekdami apeiti daugybę „jeigu“ ir „bet“, turime pasitelkti racionalius ir emocinius argumentus. Šiuose mokymuose darbuototojai išmoks valdyti pardavimo procesą sistemingai: pradedant nuo pradinio pasirengimo ir baigiant diskusijomis po pardavimo. Tai reiškia, kad jie galė pasiūlyti savo klientams geriausius sprendimus pagal jų poreikius. Darbuotojai išmoks mąstyti ir elgtis pagal visas įmanomas pardavimo situacijas, į jas reaguoti ir jas numatyti. Įgiję žinių ir įgūdžių galės sukurti situaciją, kurioje laimi visi: klientas, bendrovė ir pats darbuotojas. Šie mokymai pasirinkti todėl, kad neužtenka turėti gerą produktą, bet reikia sugebėti ir mokėti jį tinkamai parduoti. Ne tik gamyboje reikia žinių ir inovacijų taikymo, bet ir visuose kituose procesuose, vykstančiuose įmonėje pasikeitimai ir inovacijos yra būtinos. Mokymuose dalyvavo 25 darbuotojai: rinkodaros, didmeninės prekybos, eksporto vadybininkai, komercijos direktoriaus pavaduotojai.
2.1.2.2. Produktų kainodaros sudarymas /mokymai jau įvyko/
Mokymuose buvo pristatytas vadovo požiūris į kainodarą, kainų nustatymą, reguliavimą bei prognozavimą, pateikiami būdai, kaip įvertinti produkto ar paslaugos vertę, nustatyti „teisingą“ kainą, kuri leistų ilgam įsitvirtinti rinkoje bei sėkmingai konkuruoti. Teisingas kainodaros sudarymas yra labai svarbus veiksnys įmonės finansinei politikai plėtoti. Mokymuose dalyvavo 25 darbuotojai: rinkodaros, didmeninės prekybos, eksporto vadybininkai, komercijos direktoriaus pavaduotojai.
|